Natureplus nieuws

geplaatst in: Nieuws | 0

Het gaat over de toenemende druk op politici voor klimaatbescherming en een ommekeer in bouwwijzen voor gebouwen, materialen en middelen. Omdat iedereen in de branche weet dat de huidige maatregelen niet voldoende zijn om de klimaatverandering een halt toe te roepen.

Nationale Database Biobased Producten

geplaatst in: In de kijker, Nieuws, Project | 0

Goed nieuws voor inkopers! Er komt een landelijke database waarin inkopers van grote en kleine organisaties het aanbod aan bio-based producten kunnen vinden. In de database komen uiteenlopende facilitaire producten en bijvoorbeeld ook producten voor de bouw, infrastructuur en verpakkingen.

natureplus nieuwsbrief Januari 2021

geplaatst in: Nieuws | 0

In deze nieuwsbrief een reactie op het Global Risks Report van het World Economic Forum (WEF), concentreren we ons op een recensie van de digitale BAU ONLINE 2021 en kijken we welke interessante digitale events worden aangeboden.

Natureplus News Healthy Buildings 2020

geplaatst in: English, In de kijker, Nieuws | 0

Now available expert presentations & videos of the European Event Series ‘Healthy Buildings, Healthy People’ with at least four web seminars in four different countries. Under the title “natureplus Europe – Healthy Buildings 2020”, natureplus and its international representatives organized … Vervolgd