Nieuwsbrief Biobased Gardens – nr 5

geplaatst in: Nieuws | 0

Onderwerpen in de nieuwsbrief Vanuit de Biobased Innovation Gardens Partner Stichting Agrodome Duurzame ketenoptimalisatie met Miscanthus Millvision Zoete aardappel De Peel Lees meer … Biobased Gardens – nr 5 De nieuwsbrief is gepubliceerd via mailchimp. Het project Biobased Innovations Gardens … Vervolgd

Nature plus Project Duurzame toeleveringsketens in de bouw

geplaatst in: Project | 0

Doel van dit onderzoeksproject Duurzame toeleveringsketens in de bouw heeft tot doel normen voor ecologische en sociale duurzaamheid te ontwikkelen in verschillende productcategorieën van de bouw in de hele toeleveringsketen. Dit project gaat over het identificeren van potentieel risicomateriaal en … Vervolgd

Natureplus project Baustoffwende

geplaatst in: Project | 0

For English? Read the article on natureplus/research Een verandering in het gebruik van bouwmaterialen teweegbrengen. Het project Baustoffwende wordt gefinancierd door het Federal Environment Agency and the Federal Ministry for the Environment, Nature Conservation and Nuclear Safety. Voor het klimaat, … Vervolgd

Bouwmaterialen en hun milieu-impact

geplaatst in: Circulair, Nieuws | 0

Verhelderende interactieve piramide Deense onderzoekers maakten deze graphic die de ranking van de CO2 uitstoot per kg of m3 van bouwmaterialen verbeeldt.  Ze gaan uit van LCA A1-A3 dus van productie tot en met toepassing. Het geeft een goed beeld over … Vervolgd

Nieuwsbrief september 2021

geplaatst in: In de kijker, Nieuws | 0

Inhoud Nieuwe  bestuurssamenstelling. Kennisbank, producten of projecten aanleveren. Natureplus internationale kennisontwikkeling en overdracht. Partners gezocht! . Federatie Bio-economie Nederland; Het moet sneller!. Nieuwe  bestuurssamenstelling Sinds begin 2021 heeft de stichting Agrodome een nieuw bestuur. Wij hebben afscheid genomen van Han van Drunen en … Vervolgd

Registration form ‘Woonwijzerwinkel’

geplaatst in: Nieuws | 0

Wednesday 20 oktober, 15.00 – 17.30Woonwijzerwinkel Limburg, Roda JC Ring, Kerkrade Exhibition and Presentation (on site)Hosted by Sissy Verspeek and Fred van der Burgh Offered by Natureplus & Stichting Agrodome Free entrance, for a limited number of participants.     … Vervolgd