balken constructie co2 vastlegging

Vind jij dat bio-based en gezond circulair bouwen veel meer aandacht moet krijgen in commisies waar regelgeving en beleid worden bepaald?

Wil jij ook een fossielvrije bouwkolom?
Vind jij dat gezond bouwen overal op de kaart moet komen?

Steun dan stichting Agrodome en wordt partner!

Bijdragen (kosten)

Partners van Stichting Agrodome (overzicht)

Doe mee met de versnelling naar een duurzamere bouwwereld.

Stichting Agrodome is al jaren koploper op het gebied van bio-based bouwen. Wij zijn de grootste netwerkorganisatie en hét kenniscentrum op dit gebied.

Onze missie:

Het fossiel vrij maken van de Nederlandse bouwkolom. Voor gezond en toekomstbestendig bouwen.

Versnellen naar een duurzamere bouwwereld doen wij door middel van:

• invloed en kansen realiseren voor meer bio-based bouwmaterialen (op landelijk niveau en in de EU)
    • In commissies
    • In gesprekken met beleidmakers
  • onderzoek naar bio-based bouwmaterialen en circulaire bouwoplossingen, zoals:
    • LCA’s studies
    • Technische eigenschappen van materialen
    • Gezond bouwen
    • CO2 arm en Stikstofarm bouwen
    • Kansen voor innovatieve grondstoffen en producten
    • Conceptontwikkelingen en voorbeeldprojecten
  • delen van onze kennis, via:
    • Dé kennisbank voor bio-based en circulair bouwen
    • Het geven van lezingen en trainingen
    • Het organiseren van evenementen zoals symposia en excursies
    • Sociale Media
  • samenwerken en verbinden
    • Nationaal en in Europa
    • Landvertegenwoordiger Natureplus Europe
    • Bedrijven uit de bouwkolom: architecten, aannemers, gemeenten, woningbouwverenigingen, leveranciers en producenten, onderwijsinstellingen, etc.
    • Vaste verbanden: zie hiervoor onze website

Bijdragen

Bijdrage bedrijven per jaar;

• Organisaties zonder winstoogmerk: € 50,-
  • Eenmansbedrijven (ZZP) : € 125,-
  • Bedrijven met personeel: € 250,-

Bijdrage van particulieren: €  25,-

Aanmelden als partner

Sponsoring

Voor sponsoring; raadpleeg het bestuur over de mogelijkheden voor extra exposure en gebruik van faciliteiten zoals website, exposities, nieuwsbrief.

Leden van de Natureplus zijn zonder extra kosten partner van Stichting Agrodome.

ANBI

Stichting Agrodome is door de belastingdienst erkend als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI).

Aanmelden voor sponsoring

Wat krijgen partners die financieel bijdragen aan Kenniscentrum Stichting Agrodome.

Door partnerinbreng kunnen wij ons werk beter doen en help je aan de versnelling van de transitie naar een duurzamere bouwwereld.

Daarnaast bieden wij :

• Toegang tot ons netwerk met toonaangevende organisaties, experts, uitvoerders en academici.
  • Deelname aan evenementen (webinars, congressen) door Agrodome en/of Natureplus, ons Europese netwerk, georganiseerd. Deze deelname is gratis of tegen gereduceerde tarieven.

Speciaal voor partner-bedrijven of zakelijke partners

• Promotie van uw producten of voorbeeld projecten (gratis of tegen gereduceerde tarieven);
    • Laat zien dat uw bedrijf een leidende rol speelt in de transitie naar een duurzamere gebouwde omgeving
    • via de website van de stichting Agrodome
    • via de nieuwsbrief
    • via social media kanalen (bijv. Linkedin, Twitter, Instagram)
    • via evenementen en beurzen
    • via de kennisbank biobasedbouwen.nl.
  • Toegang tot de nieuwste technische informatie, onderzoeks- en financieringsmogelijkheden. We werken samen met universiteiten, HBO en MBO in Nederland en Europa.
  • Deelnemen aan (subsidie)projectaanvragen, Agrodome kijkt naar de mogelijkheden en wordt ook vaak gevraagd deel te nemen aan aanvragen.
  • Ruimere marketingmogelijkheden zoals sponsoring van research & discussion papers, evenementen en conferenties. Contacten met potentiele opdrachtgevers.
  • Voorrang bij uitnodigingen om te spreken op onze evenementen.