Webinar circulair en biobased bouwen tijdens de week van de Circulaire Economie

geplaatst in: Agenda archief | 0

Van maandag 1 februari tot en met zaterdag 6 februari vindt de Week van de Circulaire Economie plaats. Tijdens deze week kunnen bedrijven en professionals eigen evenementen over de circulaire economie organiseren, met als doel om te laten zien hoe circulair ondernemen in de praktijk werkt.

In het kader van de week van de Circulaire Economie wordt op 4 februari wordt het al eerder vertoonde webinar van GreenWorks nog een keer uitgezonden. Sissy Verspeek is een van de gastsprekers in dit Webinar. Dit webinar is vol maar er is nog plek van 15 tot 19 februari als u dit webinar heeft gemist.

Aanmelden is niet meer mogelijk.

In de praktijk heeft Circulair Bouwen een grote invloed op de manier waarop een gebouw tot stand komt. Dit begint al bij de tekentafel van de architect. In het ontwerp moet de architect keuzes maken met betrekking tot bijvoorbeeld de benodigde hoeveelheid materialen en de mogelijkheid tot het wijzigen van de bestemming van het gebouw.

Het webinar Circulair en Biobased bouwen is ook te volgen op werkdagen vanaf maandag 15 februari tot en met vrijdag 19 februari en wordt uitgezonden om 11:00 uur, 15:00 uur en 20:00 uur. Het webinar is tot stand gekomen i.s.m. onze Greenworks Academy partners KplusV, Agrodome, Stichting Ecobouw Salland, VBI, Isovlas, Keller, Faay en Wienerberger.